Voor producten die in de winkel aangeschaft zijn
- Ga binnen 30 dagen terug naar de winkel met je bon.
- Je krijgt dan een nieuw product of je geld terug.
Ben je de bon kwijt? De winkelmedewerker kan op basis van de plaats van aankoop, het moment van aankoop en het gekochte artikel jouw bon opzoeken in de kassa.
Voor producten die op de webshop besteld zijn
Producten die je in de webshop hebt gekocht, kun je binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling gratis naar ons terugsturen via PostNL.
- Print het retourformulier uit en vul deze in.
Heb je geen printer? Schrijf je bestelnummer dan op een briefje en voeg deze toe aan je bestelling.
- Verpak je producten en doe daar het ingevulde formulier bij.
- Stuur je pakket gratis op naar:
Antwoordnummer 469
4000 VB
Tiel
Als u gebruik maakt van ons antwoordnummer/retourlabel, houd er dan rekening mee dat het risico voor de terugzending bij u als consument blijft liggen. Mocht het product kwijtraken tijdens de retournering, dan is dit uw risico. Wij raden u daarom aan (bij hogere orderwaarde) uw verzending te verzekeren en een verzendbewijs te bewaren
Retourneren is gratis via PostNL als u gebruikmaakt van ons antwoordnummer. Uiteraard kan je de producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor u. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Het retourbedrag wordt teruggestort op de rekening waar de bestelling mee is betaald.
Bestelling betaald met Etos of VVV cadeaukaart
Het bedrag van je bestelling zal worden terugbetaald in de vorm van een Etos cadeaukaart, die je per e-mail zult ontvangen.
Aanvullende informatie:
- Een online retourzending terugbrengen in een Etos winkel of bij je thuis laten ophalen is helaas niet mogelijk.
- Heb je bij je bestelling de bezorgkosten van €3.99 betaald? Dan krijg je deze vergoed wanneer je de gehele bestelling tijdig retourneert. Bij een gedeeltelijke retournering krijg je de bezorgkosten helaas niet vergoed.
- Let op: sommige producten zijn niet geschikt om te worden teruggezonden om redenen van hygiëne. Zo mogen producten uit de categorie zelfzorg (geneesmiddelen en medische hulpmiddelen) niet geretourneerd worden (hieronder vallen ook corona zelftesten). Deze zijn wij anders verplicht te vernietigen. Verzegelde make-up producten die open zijn mogen ook niet geretourneerd worden. Ook vervoersbewijzen en e-vouchers/e-tickets kunnen niet worden teruggezonden als de verzegeling is verbroken, of als deze alleen in een bepaalde periode te verzilveren zijn.
- Seksspeeltjes kunnen niet geretourneerd worden wanneer op het moment dat de verzegeling na levering daarvan is verbroken. Is je seksspeeltje defect? neem in dat geval contact op met onze klantenservice.
- Bij beschadigde of geopende producten die niet meer verkocht kunnen worden, geldt er een waardevermindering van 100%.